PRACA

Specjalista ds. sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie, potwierdzanie i realizacja zamówień klientów zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi i z uwzględnieniem aktualnej sytuacji płatniczej klienta;
  • wystawianie faktur;
  • koordynacja wysyłki oraz transportu do klienta;
  • codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami;
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
  • rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostaw;
  • współpraca z pozostałymi działami w firmie w zakresie realizacji zleceń dla klientów (magazyn oraz sekretariat).

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
  • punktualność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość własnego rozwoju.